Technik reklamy (z innowacją social media)- NOWOŚĆ

27.08.2020

TECHNIK REKLAMY- 333907

Technik reklamy to bardzo ciekawy i posiadający dużą przyszłość zawód. Łączy wiedzę ekonomiczną, organizacyjną, plastyczną, psychologiczną, a także lingwistyczną. Zdobyta wiedza i umiejętności umożliwią absolwentom pozyskanie ciekawej pracy w szeroko rozumianej reklamie, która jest nieodłącznym elementem gospodarki rynkowej.

Absolwent kierunku technik reklamy to osoba, która organizuje oraz prowadzi sprzedaż produktów i usług reklamowych. Potrafi zorganizować i prowadzić kampanie reklamowe, projektuje oraz wykonuje środki reklamowe. 

Cele kształcenia:

  • przygotowywanie elementów strategii reklamowej,
  • przygotowanie elementów kreacji reklamowej,
  • produkcja reklamy,
  • planowanie kampanii reklamowej,
  • organizacja sprzedaży reklamowej,
  • realizowanie kampanii reklamowej,
  • badanie przekazu reklamowego.

Praktyczna nauka zawodu odbywa się u pracodawców w celu zastosowania i pogłębienia zdobytej wiedzy i umiejętności zawodowych w rzeczywistych warunkach pracy.

 

1. INFORMACJE PODSTAWOWE:

  • Nauka trwa 5 lat
  • Wpisowe 50 zł., czesne 170 zł./miesięcznie (dla osób legitymujących się Kartą Dużej Rodziny obowiązują zniżki w wpłatach wpisowego i czasnego)
  • Oferujemy bezpłatnie dodatkowe zajęcia z e-sportu oraz kosmetologii z elementami wizażu
  • Istnieje możliwość uzyskania dodatkowych certifikatów i uprawnień podczas całego cyklu kształcenia po preferencyjnych cenach, proponowane kursy: prawo jazdy kat. B, barista, florysta, curving...i wiele, wiele innych
  • Możliwość odbycia stażu zagranicznego w ramach realizowanych przez szkołę projektów unijnych, typu ERASMUS + lub PO WER

2. UZYSKANE KWALIFIKACJE PO UKOŃCZENIU SZKOŁY i ZDANIU EGZAMINÓW:

PGF.07. Wykonywanie przekazu reklamowego.

PGF.08. Zarządzanie kampanią reklamową.

 

Podczas cyklu kształcenia uczniowie mają możliwość uczestniczenia w innowacyjnych zajęciach specjalizacyjnych z zakresu social media.

Tematyka tego rodzaju zajęć:

  • zarządzanie treścią social media
  • tworzenie strategii social media
  • tworzenie i obróbka grafiki komputerowej - Adobe Photoshop i Adobe Illustrator
  • tworzenie i obróbka video - Adobe Premiere
  • tworzenie gifów i animacji - Adobe AfterEffects
  • copywriting
  • podstawy SEO
  • SMO
  • i wiele, wiele więcej...